رد کردن پیوندها

سوالات متداول پیشران پارت

توربین های بخار ساخت پیشران پارت پایا از نوع کورتیس (یک طبقه دو ردیفه) می باشند. این توربین ها مقیاس کوچک هستند و آن‌ها از نوع ضربه‌ای و دارای درجه عکس‌العمل بسیار پایین می باشند. جهت اطلاعات بیشتر لطفا به بخش آموزش سایت مراجعه کنید.

فریم های ساخت پیشران پارت پایا از توان 50 کیلووات تا 3 مگاووات را پوشش می دهند و ماکزیمم دما و فشار کاری آنها در کاتالوگ محصولات آورده شده است.

صنایع مختلف از قبیل پالایشگاهها، پتروشیمی، نیروگاهها، صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع بازیابی اتلاف حرارت و...
توربین‌های بخار کوچک که توسط پیشران پارت پایا ساخته می‌شوند بر اساس استاندارد API طراحی و ساخته می شوند و دارای کیفیت مشابه با نمونه های امریکایی و اروپایی می باشند.
توان مورد نیاز، دبی، دما و فشار بخار ، قیود مکانیکی نظیر دور و محدودیت ابعاد. فرایند انتخاب و خرید توربین بخار یک فرایند فنی و اقتصادی پیچیده است که با جلسات مشترک تولید کننده و خریدار در مورد آن تصمیم گیری می شود.
این شرکت دارای 4 فریم می باشد. این فریم ها با نام‌های
Pishran-RLA23
Pishran-RLH19
Pishran-RLH24/28
Pishran-SST700
هستند که در بخش محصولات قابل مشاهده است. فریم ها ساختارهای مشخص و از پیش تعیین شده دارند. در صورت نیاز، توربین بر اساس نیاز و شرایط بخار فرایندی مشتری طراحی و ساخته می شود.
اصولا فرایند طراحی توربین یک فرایند رفت و برگشتی است که دپارتمان های مختلفی در ان درگیر می‌باشند اما به صورت خلاصه می توان این مراحل را به شرح زیر بیان نمود.
ایرودینامیک: طراحی پایه و سایزینگ، طراحی یک بعدی.
طراحی و بهینه سازی سه بعدی سازه: مقاومت مصالح و تحلیل تنش.
روتور دینامیک و تحلیل ارتعاشاتی کنترل: طراحی دینامیکی و کنترلی.
ساخت و تولید: تهیه مدل سه بعدی، طراحی به منظور ساخت و نقشه های ساختی.
تمامی قطعات مکانیکال درپیشران پارت طراحی و ساخته می‌شوند. پوسته ها ولوها روتور شامل شفت، دیسک و پره ها، استاتور، نازل یاتاقان ژورنال و تراست در کارگاه‌های تحت استاندارد پیشران پارت تولید می‌شوند.
و قطعات ابزار دقیق و کنترل نظیر سنسورها و گاورنر از سازندگان معتبر جهانی خریداری می شود.
این مجموعه با بهره گیری از روش های مهندسی معکوس ، دمونتاژ ، آنالیز قطعات و طراحی ها ، نقشه های لازم و روش های ساخت متناسب با قطعه مورد نظر را جهت ساخت با استانداردها و کیفیت های مطلوب ، استخراج و تدوین می نماید. تمامی نقطه های ساخت و فرایندهای ساختی استخراج شده و در مرحله بعد با استفاده از مواد با کیفیت و دستگاه‌های دقیق قطعات یدکی ساخته می‌شود.
 
در توربین‌های بخار از قطعات استاندارد همچون پیچ و مهره و قطعات و اجزای مختص توربین استفاده می شود. که تمامی مراحل ساخت و مونتاژ این قطعات و تجهیزات در این مجموعه به صورت کامل انجام می‌پذیرد .
این مجموعه با بهره گیری از روش های مهندسی معکوس ، دمونتاژ ، آنالیز قطعات و طراحی ها ، نقشه های لازم و روش های ساخت متناسب با قطعه مورد نظر را جهت ساخت با استانداردها و کیفیت های مطلوب ، استخراج و تدوین می نماید.
commodo ipsum luctus quis, consequat. felis justo in elit.
کاوش کنید
بکشید