رد کردن پیوندها

پیشران پارت پایا

شرکت پیشران پارت پایا تولید کننده توربین بخار در کلاس بین المللی در ایران است. این شرکت با گردآوری جمعی از نخبگان دانشگاهی و صنعتی، با هدف بومی‌سازی دانش طراحی و ساخت تجهیزات دوار با تکنولوژی بالا در سال 1396 تأسیس گردیده است. پیشران پارت پایا همواره در تلاش است تا با تکیه بر دانش فنی و بومی شـده، طـراحـی توربین‌هــای بخــار را بـا کیفیتی منطبـق بــر استانداردهای جهـانی تولیـد کند. هدف پیشران پارت این است که در زمینـه تعمیرات و نگهداری ماشیـن آلات دوار سهمی از بازار جهانـی را به خود اختصاص دهد.

  • طراحی ، مهندسی و تولید توربین‌ بخار  API 611
  • طراحی و ساخت قطعات یدکی توربین و پمپ
  • خـدمـات و تأمیـن قطـعـات مـاشیـن آلات دوار ،تعمیــرات و اورهال توربین بخار
  • برگزاری سمینارها و دوره های آموزشی تجهیزات دوار
  • ارائه خدمات مهندسی و مشـاوره ای در زمینـه تجهیـزات دوار از جمله (بهره‌برداری و نگهداری، عیب‌یابی،  بهینه‌سازی و ارتقا)
  • طـراحی صفر و یک‌بعدی به منظور طـراحی دقیـق نـازل‌ها و بلیدهای توربین بخار
  • شبیه‌سازی سه‌بعدی توربین بخار بوسیله پردازش موازی سوپر کامپیوتر و نرم‌افزار CFX به جهت اطمینان از عملکرد و بهینه‌سازی توربین
  • شبیه‌سازی فرآیند ریخته‌گری چدن، فولاد و ریخته‌گری‌های دقیق بوسیله نرم‌افزار Procast قبل از انجام این فرآیند
  • بازرسی‌های مطابق استاندارد 611 API با پیشرفته‌ترین امکانات روز کنترل کیفیت در آزمایشگاه‌های آکرودیته
  • تست عملـکرد توربیـن‌های بخـار قبل از نصـب در سایت جهت اطمینان از وضعیت ارتعاش مجاز و راندمان توربین
  • سیستـم‌هـای پایش وضعیـت (CMS) جهـت جلـوگیـری و پیش‌بینـی خرابی‌هـای احتمـالی آینـده بوسیله اندازه‌گیری دمـا، فشار، ارتعاشات و کنترل دوره‌ای روغن و نمایش تمامی پارامترهای مهم توربین در صفحه HMI
  • استفاده از برندهای معتبر اروپایی در تمامی سنسورهای دمــا، فـشــار، ارتعـاشــات، انـدازه‌گـیــری جـریـان (IFM وBently Nevada) و گـاورنــرهـا (Woodward).
  • طراحـی و ساخت توربین های بخار مـطابـق با اســتـانـدارهــای جـهانـی
  • ارائــه خــدمــات با کیفیـت جهـانـی در زمینـــه تعمیـــرات و نگهـــداری ماشیـن آلات دوار

خدمات ما

تحلیل تنش اجزای توربین

پس از طراحـی ایرودینامکی و بهینه‌سـازی اجزا از نظـر سیالاتی لازم اسـت تا پره‌ها و دیسک و اجزای توربین بخار از نظر مقاومت سازه و تنش کاری مورد بررسی قرار گیرد. این کار با استفاده از نرم‌افزارهای تجاری و به روش المان محدود صورت می‌گیرد.همچنین آنالیز سازه سیال (FS ANALYSIS) انجام خواهد گرفت.

 

تحلیل روتور دینامیک

یکی از مهم‌ترین مراحل در طراحی و تحلیل توربین بخار در پیشران پارت پایا. تحلیل روتور دینامیک می‌باشد. در این مرحلــه مطابق با استاندارد وضعیت روتور به لحاظ ارتعاشی، سرعت‌های بحرانی و … مورد بررسی و مطالعه قرار می‌گیرد. علاوه بر این با توجه به نتایج قبلی تحلیل سازه سیال (FS ANALYSIS) بخ منظور اطمینان از عدم وجود موج‌های شوک و اثر فرکانس جریان بر ارتعاشات روتور انجام می‌شود.

 

شبیه‌سازی فرآیند ریخته‌گری

ProCAST نرم افزاری برای مدلسازی و شبیه‌سازی فرایند ریخته‌گری فلزات و آلیاژها است. ProCAST در شرکت پیشران پارت برای مدلسازی فرایند ریخته‌گری، پیش‌بینی دقیق انجماد و ساختار کریستالی‌، تحلیل شکل‌دهی فلز و اثرات اجزاء فشاری در طول فرآیند‌، ارزیابی پتانسیل خرابی قطعات ریخته‌گری شده و بهینه‌سازی شرایط فرآیند ریخته‌گری و بهبود کیفیت قطعات استفاده می شود.

 

تضمین/کنترل کیفیت (QC)

بعضی از فعالیت‌های مرتبط با کنترل کیفیت در شرکت پیشران پارت شامل آزمون و اندازه‌گیری بر اساس استانداردهای معتبر بین‌المللی. تعیین استانداردها و مشخصات و روش‌های تست برای ارزیابی کیفیت. ارزیابی محصول بر اساس مشخصات فنی و الزامات کیفی. مدیریت و نظارت بر فرآیند تولید به منظور جلوگیری از وقوع خطاها یا عیوب. جمع‌آوری بازخورد و اطلاعات از فرآیند تولید به منظور ایجاد بهبودها و پیشرفت‌های مستمر در کیفیت محصول، استفاده از ابزارهای آماری برای تحلیل داده‌ها و بررسی تغییرات در کیفیت است. در نهایت محصولات پیش از ارسال به مشتری از لحاظ عملکرد در شرایط واقعی تست گردیده تا از عملکرد محصول در سایت مشتری اطمینان به عمل آید.

 

سیستم پایش وضعیت (CMS)

شرکت پیشران پارت با اضافه کردن سیستم پایش وضعیت به مدیران سیستم این امکان را می دهد. که پیش از وقوع خرابی‌ها تدابیر پیشگیرانه را اجرا کنند. سیستم پایش وضعیت، برای اندازه‌گیری ارتعاشات ماشین آلات به منظور تشخیص مشکلات مکانیکی یا عملکردی، نظارت بر دما و فشار، آنالیز روغن و سایر داده‌ها و با هدف پیش‌بینی مشکلات آینده مانند خرابی‌های ناگهانی، تخمین عمر و سرویــس‌هــای لازم استفــاده می‌گــردد. در شرکــت پیشـــران پـــارت سنسورهای دما، فشار، ارتعاشات، دبی جریان و HMI مناسب و تولیدی برندهای درجه یک ادوپایی برای سیستم پایش وضعیت به کار گرفته می‌شود.

libero Sed ut nec ut risus. Phasellus Nullam porta. commodo
کاوش کنید
بکشید