رد کردن پیوندها
تولید کننده توربین بخار

زیمنس، بزرگترین تولید کننده توربین بخار

زیمنس بزرگترین تولید کننده توربین بخار

شرکت زیمنس به‌عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال تولید کننده توربین بخار مورد اعتماد دنیا در حوزه ماشین‌آلات دوار شناخته شده است. این برند دارای بیش از یک قرن تجربه در طراحی و ساخت ماشین‌آلات دوار است. زیمنس در زمینه توربین‌های بخار با توسعه‌ی فناوری‌های نوین و همچنین ساخت و تحویل بیش از 120000 توربین بخار در سراسر جهان، نام خود را در بازار توربین‌های بخار مطرح کرده است.

توربین های بخار هم به‌عنوان محرک ژنراتور و هم به‌عنوان محرک مکانیکی برای کمپرسورها یا پمپ‌ها عمل می‌کنند. محصولات زیمنس قلب بسیاری از نیروگاه‌های سیکل ترکیبی و تولید همزمان و کاربردهای صنعتی دنیا هستند.

توربین‌های بخار نیروگاهی

توربین‌های بخار نیروگاهی با توان خروجی از 90 تا 1900 مگاوات در نیروگاه‌های بخار سنتی و همچنین در نیروگاه‌های سیکل ترکیبی استفاده می‌شوند. زیمنس با بیش از 8000 توربین بخار نیروگاهی در حال خدمت در سراسر جهان، فناوری اثبات شده‌ای را در این محدوده محصولات ارائه می‌دهد.

 تولید کننده توربین بخار

توربین بخار صنعتی

زیمنس به‌عنوان یک رهبر در بازار توربین های بخار صنعتی، طیف گسترده‌ای از توربین‌های بخار مطمئن و همه کاره را برای محدوده توان خروجی 2 تا 300 مگاوات ارائه می‌دهد. توربین‌های بخار صنعتی این شرکت برای نصب و راه اندازی سریع و کارکرد اقتصادی طراحی شده‌اند.

توربین های بخار کوچک

توربین‌های بخار کوچک زیمنس تحت برند Dresser-Rand محدوده‌ای از <10 کیلووات تا 25 مگاوات را پوشش می‌دهند. این توربین‌ها منطبق بر استانداردهای API می‌باشند. تعمیرات، تعویض قطعات، به روزرسانی و اورهال از جمله خدمات جانبی این بخش از مجموعه زیمنس می‌باشد.

 تولید کننده توربین بخار

توربین‌های بخار در شرایط بخار فوق بحرانی (Steam 4.0)

از زمان معرفی بازار نیروگاه‌های بخار با شرایط بخار فوق بحرانی در 20 سال پیش، تمرکز اکثر پروژه‌ها در شرکت زیمنس عمدتا روی واحدهای بزرگتر از 600 مگاوات بوده‌ است. برای این واحد‌ها، مجموعه‌های توربوماشین اعمال شده، شامل یک توربین فشار بالا و یک توربین فشار متوسط است که در محفظه‌های توربین جداگانه قرار گرفته‌اند.

برای پرداختن به این بازار، زیمنس انرژی، یک توربین فشار بالا و متوسط ترکیبی را با در نظر گرفتن شرایط بخار فوق بحرانی به‌منظور ارائه یک راه حل مقرون‌به‌صرفه از جمله کمترین محدوده خروجی از 250 تا 500 مگاوات معرفی کرده است.

توربین‌های بخار شناور (SeaFloat)

ویژگی منحصربه‌فرد نیروگاه‌های شناور، توانایی تحویل آن‌ها به‌صورت یکپارچه است. توربین‌های بخار شناور تقریبا به‌طور کامل از پیش نصب شده هستند.

مفهوم جدید نیروگاه شناور  زیمنس می‌تواند برای نصب و بهره‌برداری به صورت سیار یا دائمی برای جبران کمبود انرژی شبکه ملی یا کاربردهای صنعتی مورد استفاده قرار گیرد. تحرک، انعطاف‌پذیری، تولید برق غیرمتمرکز، زمان ساخت‌وساز کوتاه‌تر، فناوری قابل اعتماد، طراحی قوی، بهینه‌سازی برای نگهداری آسان، مزایایی را به‌همراه دارد و ارزش افزوده را افزایش می‌دهد.

محدوده نیروگاه های شناور انتخابی از انواع مختلف توربین گاز و توربین بخار زیمنس انرژی SST-600 را فراهم می‌کنند.

پیام بگذارید

ultricies sed Curabitur Praesent mattis facilisis
کاوش کنید
بکشید